Thursday, 21 January 2016

Jom bervitamin C Zhulian


Assalamualaikum and Salam Sejahtera..


Jom bervitamin C Zhulian... 

Hanya RM27.20 80 biji... harga mmpu milik..... berbaloi dan kesannya terbaik...

Sikit perkongsian....
Saya dulu susah nak ambik ubat dan supliment ke ape ke...
Saya resdung teruk gak... saya try Vitamin C Zhulian dan terus masuk ahli untuk dapat harga lagi murah...
selepas seminggu makin ok... Alhamdulillah sy dah kurang kena jangkitan selsema dan batuk..

Saya suggest kat kawan saya yang ada asma teruk.... inhaller tu best friend dialah... hari2 kena sedut dan selalu mc... dia dah sebulan makan Vitamin C... asmanya dah sedikit kurang.... biasanya kena sedut hari2 ni dah kurang dah, 3 malam baru sedut sekali.... Alhmdulillah...
Pm/wassp sy 01117837279 untuk dapat keterngan lanjut..


No comments:

Post a Comment