Thursday, 23 October 2014

The Annoying Budaq Kecik


Assalamualaikum and Salam Sejahtera...


Hahaha.. Entry kali nie,, btul2 nak luahkan perasaan y terpendam lam jiwa dan raga zira.. Kejadian y paling annoying lam idup.. Kejadian y zira terpksa mlepaskan gram y teramat terhadap seorang bdaq kcik y ad hbungan dgn zira.. Eeeee…  My cousin ea… Btul2 annoying.. Manje y teramat.. Ckit2 ayah… Ckit2 cakap kat ayah.. Hahahaha.. Teringat plak kjadian,, pada suatu ari………. Sedang zira dup lam blik berseorangan,, nak tdoe lah jwbnya.. Adq2 zira dtang,, tapi diowg xmgacau pn.. Tiba2 bdaq kcik2datang dup sblah zira… Sdang adik2 tgh racak berbual… Dye dgn annoyingnya wat “Shhhhhhhhhhh”…. EEEEEEEE.. Btul2 mengangu ketenteram ketiduran zira ea… Tak lame selepas tu,, dye cri psal dgn adk bngsu zira.. Dye mngeluarkan pkataan.. Y MENYAKITKAN ATY…  Lpas tu,, zira pn ajk2 adik2  zira kluar… Tanpa zira sedari,, zira xau pn bdaq tu ea follow zira dri blkang.. Zira smpai kat pntu,, trus jew tolak pntu.. Last2 bru zira prasan y bdq tu ad kat blakang.. Zira pn tnya,, skit x??? Lpas tu,, dye angkat tgn… Terus jew pkul zira.. Zira pn blz alik,, bcoz ma zira psan klue bdaq ea wat ap2,, blz jew.. Jgn manjakan dye sgt… So,, zira blz lah alik… Lpas tu,, dye ckap,,”Ckap kat ayah”…”Xkap kat Mak Teh Yah”.. Lpas tu,, zira blz,, “ckaplah kat Mak Teh Yah,, ma zira tu”.. Huhuhuhu.. Mcm kejam jew kan.. Hahahahaha… So jgnlah cri psal dgn zira ea.. Im warning you right now… Arigato~~..
By :
Azira Jusoh ^^

No comments:

Post a Comment