Saturday, 23 March 2013

Bila Cuti Sekolah, Musim Orang Kahwin pon Bermula ,,,


Assalamualaikum and Salam Sejahtera...


Jalan pon bercuti dari kesesakan. Sesak pon sesak gak lah, tapi sesak yg biasa² jer...betul tak? Seperti yang kita sedia maklum *perghhh...ayat*, 
minggu ni kan bermulalah cuti persekolahan selama satu minggu. Seronok lah yer cikgu² dapat cuti seminggu.
 Anak² pon mesti seronok kan sebab dapat gi cuti². Parents² pon mesti ramai yang dah apply cuti nak bawak anak jenjalan sempena cuti sekolah nih kan.hehehe...

Dah nama pon cuti sekolah, layangan kad² jemputan orang mendirikan masjid pon banyak gak. Masuk ni dah 2 jemputan zira dapat. Yang tak bestnya, tarikh samalah plak.Malaz banget deh mahu pergi.. Tapi tak pergi tak boleh, kena gi gak...Jiran zira y kahwin..Alang2 umah dekat.. pergi jew lah zira jawabnya....Alhamdulillah dan sampai seru kahwin.. Perkara yang baik,, xbaik dilengah2kan....betul x??? Klau ingin mendirikan masjib 2,, cpat2lah di laksanakan... Besides,, jangan lupa jemput zira,,ok...
Im ready to kenduri...hehe


Comey kan kad kahwin yang zira dapat kan.. Cute miut gitu...

Nie coklat y zira dapat dari kenduri perkahwinan y zira join 2...
Tomey2!!!~
By : Nur Azira Jusoh

No comments:

Post a Comment