Monday, 4 February 2013

It's My Cupcakes...


Assalamualaikum and Salam Sejahtera...

"Allah, Engkau dekat penuh kasih sayang
Tak akan pernah kau benarkan hambaMu menangis
Kerna kemurahanMu kerna kasih sayangMu."

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh,

Aku insan yang menaip entry bertajuk "It's My Cupcakes?". Silalah baca entry ni sampai habis. Penuh kasih sayang aku taip entry kali ni. HAHA. Whatever sungguh aku tarik minat pembaca nak baca entry aku ni. Ish!


Saya nak makan dan alhamdulillah saya dapat...hehehe.. Nasib lah ada jiran zira yang baik hati,, memberikan zira CUPCAKES..I love Cupcakes so much.. Taste nyer yang menjilat jari.. Sungguh menyelerakan.. hahaha.. Zira menikmati nya seorang diri sahaja.. Hal demikian kerana,, Zirakan budak lepasan SPM 2012... So,, sekarang ini job Zira cuma gi kelas menjahit pukul 9 and balik pukul 12... Orang lain still staying at school and STUDY...As easy,, as A B C...huhuhuh...


Cute kan cupcakes nie... Ad pics carrot lagi di tengahnya.... Zira dengar ma Zira cakap yang jiran Zira nie nak jual cupcakes ini dekat rumah dia.. So,, sebarang tempahan...Gi sendirilah tempah.. Zira tak nak jadi orang tengah.. huhuhu.. Kalau tak cilap,, harga tak lah mahal sangat.. Reasonable price maybe.. I thinks so..huhuhu...Fresh dari kitchen lagi.. hehehe...So,, sebagai permulaan... Dye kasilah I taste dulu... Macam masakan my mom tau... So.......Delicious.....!!!

Takdak matif nak letak gambar. Tapi still nak letak jugak.Boleh DP Zira kat FB okay. HAHA. Menyempat jugak nak promote! Hampeh.

Zira nak tanam padi. Zira berusaha jaga padi tu. Siram hari-hari. Bagi baja. Kalau ada ulat, Zira bunuh kejam-kejam. Memang jaga hidup padi tu baik-baiklah. Jadi padi bermutu tinggi. Tapi, padi tu sendiri takmau tumbuh dengan cantiknya. Apa boleh buat.Kan?Kan? See. Zira dah berusaha bersungguh-sungguh. Tapi, padi tu sendiri taknak berusaha jadi padi yang baik. HAHA. Apakah benda aku taip ni? HAHA. So, biarlah Zira berhenti jaga padi tu. Biar padi tu cari tuan lain. Kot dia tak nak tuan banyak cekadak macam aku. HAHA. Aku nak tanam koko. Boleh buat coklat banyak-banyak. Jual cupcakes! Eh?
By : Nur Azira Jusoh

No comments:

Post a Comment