Tuesday, 29 January 2013

hmmm.....Sharing is Caring..Am i Right??


Assalamualaikum and Salam Sejahtera...

It’s better for me to start writing with that salaam rather than start with telling the whole world about my moods and that doesn’t bring any difference, it turn even worst.First of all,, Bismillahiromanirahim..


Dalam setahun, 12 bulan, 365 hari, 52 minggu, 8.760 jam, 525.600 minute , 31.536.000 saat, dan saat inilah saya sentiasa mengingati awak :')

I KNOW...

Saya mungkin bukan teman yang sempurna yang awak cari,mungkin bukan yang terbaik,tapi saya lah orang yang selalu ambil berat pasal awak.

BECAUSE...

Kehilangan orang yang tersangat disayangi nya boleh membuat seseorang itu menjadi lebih matang menghadapi dugaan hidup yang sebenar :')

THAT'S WHY...

Kita stalk bila kita suka. Kita stalk bila kita sayang. Kita stalk bila kita rindu. Kita stalk bila kita cemburu. Kita stalk segalanya. ♥

BUT...

Saya tak suka jadi "STALKER" awak 24 "HOURS" sebab saya tahu kalau saya stalk,, awak saya cuma dapat "SAKIT" and sakit tu saya jer yang tahu :')

P/s : We make very little du'as but whine & complain when things don't go our way. We ask from Allah too little but we blame him too much. Hmm...
By : Nur Azira Jusoh


No comments:

Post a Comment