Wednesday, 20 June 2012

My DiarY~


Stu kjadian y mengamankan saya telah tjadi kpada driku. Pkra y blei menyebabkan seseorang y mengalami sakit jantung,, “SHOCK” atau besar kemungkinan mereka akan terus dimasukan ke dalam wad akibat kjadian seperti ini terjadi kepada diri mereka.. hehhehe.. Meh sya cite bgaimana kjadian seperti ini boleh menimpa diriku ini.. huhu.. This is my diary statement,, so I hope ur guys will love and enjoy by redaing this story... Pda ari ahad yang bersamaan 10.06.2012,, kejadian y tidak diingini telah tjadi atau y tidak diingini telah HAMPIR2 menimpa diriku… Semasa dalam perjalanan pulang dari sekolah,, aku dan sahabatku lalu di bawah sebatang pokok pinang…. Tiba2 daun pelepah pokok pinang itu telah tjatuh BETUL2 dihadapanku. Alangkah shock nyer diriku.. Cuba bayangkan kluw aku mem[erce[atkan langkahku untuk pulang k umah pada ari 2,, pasti pelepah pokok pinang itu akan berul2 jatuh ke atas kepalaku. Tetapi aku bersyukur kerana Allah Swt telah meyelamatkan aku daripada terkena pelepah pokok pinang 2.. Alhamdulilah…

No comments:

Post a Comment